Konferencia:
SIZIO 2019 – stretnutie, ktoré podporí váš biznis
Miesto
Termín
Input:

Kalendár konferencií
Aby vám neušiel žiadny termín.

Konferencia:
SIZIO 2019 – stretnutie, ktoré podporí váš biznis

Trvanie konferencie: 1-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 99 € bez DPH (49 EUR bez DPH pre zákazníkov Verlag Dashöfer), zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: odborná konferencia, trvanie 8.30-15.30

Téma

SIZIO 2019 - stretnutie, ktoré podporí Váš biznis. Prednášky, inšpiratívne stretnutia a konzultácie s lektormi.

Stretnite sa. Informujte sa. Získajte. Inšpirujte sa. Odmeníme vás.

termín

Počet termínov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 26.11.2019
Miesto: Bratislava

Program konferencie

Podujatím moderuje Ján Dubnička.

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:30

    I. BLOK - Zmeny v legislatíve v roku 2020

  • 9:00 – 10:00

    Milan Kúdela

    Zmeny v DPH a DzP po 1.1.2020

  • 10:00 – 10:30

    Juraj Valachy

    Výhliadky slovenskej ekonomiky na rok 2020

  • 10:30 – 10:50

    Prestávka s občerstvením

  • 10:50 – 12:00

    II. BLOK - Aktuálne témy v podnikaní z pohľadu úspešných manažérov

  • 10:50 – 11:20

    Ľubica Takáčová, Life UP

    Trendy 21. storočia vo vedení firiem a tímov

    • Prečo by mali byť hierarchické organizačné štruktúry na ústupe a čo sa vo vývoji tímov a firiem deje?
    • Ako sa to dotýka potrieb ľudí?
    • Aké iné zručnosti potrebuje líder 21. storočia?
  • 11:20 – 11:35

    Jaroslav Schvantner

    Starostlivosť o zdravie zamestnancov ako benefit

  • 11:35 – 12:00

    Tomáš Vatrt, Adbee digital

    Marketing budúcnosti nezlepší iba technológia + prípadová štúdia

  • 12:00 – 12:15

    Michal Martinkovič, Bencont Group

    Ako si udržať zákazníka – efektívna a profesionálna komunikácia

    • Ako zvýšiť efektivitu a kedy je priestor na ďalší predaj
  • 12:15 – 13:15

    Obed

  • 13:15 – 13:25

    Nadežda Fuksová, Verlag Dashöfer

    Venujte sa svojmu biznisu a sledovanie všetkých zmien nechajte na nás

  • 13:25 – 13:40

    Zuzana Cmorejová, Certifikované štúdium

    Význam dlhodobého vzdelávania zamestnancov

    • Ocenenie spoločností, ktoré investujú do vzdelávania zamestnancov
  • 13:40 – 14:10

    Ján Dubnička, Satisfactory

    Komunikačná inteligencia alebo ako vytvárať prostredie bezpečia a dôvery

  • 14:10 – 14:40

    Ivana Brutenič, Exact Recruitment

    LinkedIN – efektívny nástroj pri vyhľadávaní zamestnancov

  • 14:40 – 15:00

    Tombola a ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

DERMACOL

Tombola

tombola

Popis

SIZIO 2019 - deň, ktorý podporí Váš biznis! 

Pre našich zákazníkov (a nielen pre nich) sme pripravili úžasný deň plný noviniek, inšpiratívnych stretnutí a konzultácií s odborníkmi

S - Stretnite sa.

I - Informujte sa.

Z - Získajte.

I - Inšpirujte sa.

O - Odmeníme vás.

Stretnutie všetkých, ktorí majú záujem v príjemnej atmosfére nadobudnúť nové vedomosti a vzájomne zdieľať inšpiratívne myšlienky zo sveta podnikania a najnovších trendov.

Podujatie moderuje Ján Dubnička.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Určené pre majiteľov, konateľov, riaditeľov, vedúcich pracovníkov, vedúcich ekonomických odd., personalistov, vedúcich technického úseku, vedúcich právneho oddelenia, vedúcich personálneho oddelenia, ekonómov, právnikov, advokátov atď.).

Lektori

Juraj Valachy

Juraj Valachy

ekonomický analytik senior, Tatra banka

Ján Dubnička

Ján Dubnička

brain based coach, SATISFACTORY

Tomáš Vatrt

Tomáš Vatrt

lektor a spoluzakladateľ Adbee digital

Zuzana Cmorejová

Zuzana Cmorejová

seminar manager, Certifikované štúdium

Ivana Brutenič

Ivana Brutenič

Ivana pred dvanástimi rokmi, počas štúdia na Ekonomickej univerzite, založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a je zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk. 

Má 16 ročnú prax v oblasti výberov. Svojim klientom buduje silné osobné a firemné značky pomocou efektívnych LinkedIn stratégií, vedie LinkedIn workshopy a prednášky. Neustále prináša novinky v oblasti LinkedInu v médiách. Jej články ste videli v médiách Forbes, Trend, Sme, Profit, Instore, Hospodárske noviny. Zisk Manažment a iných. Získala ocenenie Najlepší prejav lektora podľa hodnotení účastníkov školení MVA.

Študovala Obchod a Marketing, je doktorkou ekonomických vied. Vo svojich LinkedIn službách kombinuje zručnosti vyhľadávania, s obchodnými a marketingovými znalosťami a vzdelaním. V roku 2017 sa stala odborným garantom a organizátorom konferencie Trend LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend.  

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič sa od roku 2005 špecializuje na oblasť komerčných call centier, pričom participoval na viac ako 350 projektoch rôzneho typu v piatich krajinách a 10 pobočkách strednej Európy. Spolupracoval napríklad so spoločnosťami ZSE, SkyToll, Home Credit, VÚB banka, Telekom alebo Union poisťovňa. V roku 2017 založil call centrum v spoločnosti Mafra Slovakia, a.s., kde sa mu podarilo úspešne prepojiť mediálny priestor s call centrom. V súčasnosti pôsobí na pozícii Head of Call Center v Bencont Investments, pôsobiacou najmä v oblasti správy pohľadávok.

Ľubica Takáčová

Ľubica Takáčová

20 rokov pracuje v oblasti manažérskeho vzdelávania, rozvoja tímov a celostného osobného rozvoja. Pracovala v korporátnych spoločnostiach od trénerskej po manažérsku pozíciu v projektoch s európskym pôsobením. Posledných 13 rokov rozvíja vlastnú spoločnosť Life Up, v rámci ktorej buduje s tímom skúsených profesionálov podpornú platformu pre firemné vzdelávacie programy. Študovala na Slovensku, v Nemecku, absolvovala niekoľko zahraničných študijných aj pracovných pobytov a medzinárodný koučovací výcvik ICF. Je autorkou kreatívnych sebakoučovacích nástrojov (Selfcoaching cards for Managers a TEAM CARDS), ktoré v posledných rokoch používajú koučovia, tréneri, personalisti, ale aj manažéri v 15 krajinách Európy. Verí, že neustály ľudský rozvoj a vzdelávanie zlepšujú kvalitu života vo všetkých oblastiach. Podnecuje ostatných k neustálemu učeniu sa a sebauvedomeniu nezávisle od veku alebo spôsobu života. Aj vďaka tomuto presvedčeniu je spoluzakladateľkou Občianskeho združenia V prúde života, ktorého cieľom je osobnostný rozvoj ľudí zo znevýhodnených skupín. Koučuje jednotlivcov, prevažne manažérov vo vyšších, výkonných a strategických pozíciách. Práca s tímami na rôznych úrovniach, inšpirácie a možnosti v oblasti tímovej dynamiky ju podnecujú k neustálej zvedavosti, pozorovaniu a štúdiu.

Ako sama o sebe rada hovorí: Je hlavne ženou, matkou, manželkou, tiež podporovateľkou kolegov a hodnotných projektov, ale predovšetkým vášnivou pozorovateľkou života. Venuje sa rada aj skupinovému fungovaniu prírodných druhov, ktoré pomáhajú ľuďom lepšie chápať tímové dynamiky, foteniu, filmovej hudbe, tancu a športu.

Ing. Milan Kúdela

Ing. Milan Kúdela

Daňový poradca a člen Slovenskej komory daňových poradcov. Od roku 2003 sa zaoberá daňovým poradenstvom pre právnické a fyzické osoby so špecializáciou na daň z príjmov, DPH, medzinárodné zdaňovanie a správu daní a poplatkov.
Je držiteľom certifikátu účtovných štandardov US GAAP, publikuje v odbornej literatúre a venuje sa prednáškovej činnosti najmä v Českej republike.

Časový harmonogram

8:30 – 9:00 | Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 10:30 | I. BLOK - Zmeny v legislatíve v roku 2020

9:00 – 10:00 | Zmeny v DPH a dani z príjmu po 1. 1. 2020 - Ing. Milan Kúdela

10:00 – 10:30 | Vyhliadky slovenskej ekonomiky na rok 2020 - Juraj Valachy

10:30 – 10:50 | Prestávka s občerstvením

10:50 – 14:40 | II. BLOK - Aktuálne témy v podnikaní z pohľadu úspešných manažérov

10:50 – 11:20 | Trendy 21. storočia vo vedení firiem a tímov - Ľubica Takáčová

11:20 – 11:35 | Starostlivosť o zdravie zamestnancov ako benefit - Jaroslav Schvantner

11:35 – 12:00 | Marketing budúcnosti nezlepší iba technológia + prípadová štúdia - Tomáš Vatrt

12:00 – 12:15 | Ako si udržať zákazníka – efektívna a profesionálna komunikácia - Michal Martinkovič

12:15 – 13:15 | Obed

13:15 – 13:25 | Venujte sa svojmu biznisu a sledovanie všetkých zmien nechajte na nás - Nadežda Fuksová

13:25 – 13:40 | Význam dlhodobého vzdelávania zamestnancov - Zuzana Cmorejová

13:40 – 14:10 | Komunikačná inteligencia alebo ako vytvárať prostredie bezpečia a dôvery - Ján Dubnička

14:10 – 14:40 | LinkedIN – efektívny nástroj pri vyhľadávaní zamestnancov - Ivana Brutenič

14:40 – 15:00 | Tombola a ukončenie konferencie

Miesto konania

Hotel Saffron

Radlinského 27

811 07 Bratislava

Hotel Saffron Hotel Saffron Hotel Saffron Hotel Saffron

GPS súradnice

N 48°09'10.3" E 17°07'02.8" ‎

Mapa

Termíny a prihlásenie - SIZIO 2019 – stretnutie, ktoré podporí váš biznis

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 26.11.2019
  • Juraj Valachy, Ján Dubnička, Tomáš Vatrt, Zuzana Cmorejová, Ivana Brutenič, Michal Martinkovič, Ľubica Takáčová, Ing. Milan Kúdela
  • 99 € + DPH
  • 49 € + DPH pre zákazníkov
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

        

        

Mediálny partner