Konferencia:
Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov
Miesto
Termín
Input:

Kalendár konferencií
Aby vám neušiel žiadny termín.

Konferencia:
Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov

Trvanie konferencie: 1-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 149 € bez DPH , zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: odborná konferencia, trvanie 8.30-15.30

Téma

5 krokov ku kvalitnému zákazníckemu servisu. Kvalitný zákaznícky servis vám zabezpečí viac ako 40 % obratu firmy. Majte pod kontrolou všetky požiadavky vašich zákazníkov! Konferencia pod taktovkou 4 odborníkov z praxe.

termín

Počet termínov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 19.9.2019
Miesto: Bratislava

Program konferencie

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:00

    Martin Musil

    Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok

    • Čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes? 5 tipov, čo sa oplatí vyskúšať!
    • Ako motivovať dlžníka, aby zaplatil?
    • Digitalizácia a technológie - ako ich využiť?
  • 10:00 – 10:15

    Prestávka s občerstvením

  • 10:15 – 11:45

    Mgr. Eva Braxatorisová

    Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

  • 11:45 – 12:35

    Obed

  • 12:35 – 14:00

    Michal Martinkovič

    Efektívna, správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

    • Najnovšie trendy v komunikácii vo vzťahu so zákazníkom
      • Čo očakávajú zákazníci z digitálneho prostredia na zákazníckom servise
      • Akú úlohu zohráva spätná väzba
    • Ako zvýšiť efektivitu a kedy je priestor na ďalší predaj
      • Kategorizácia zákazníkov nie je len o reportingu
  • 14:00 – 14:45

    Andrej Saxon

    Výborný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

    • Dôležitosť výberu softvéru (ticketovací systém, CRM, help-desk)
    • Podporované funkcionality podľa zákazníkovej potreby
    • Prínos pre zákazníka
      • Rozdelenie úloh
      • Automatizácia
      • Sledovanie riešenia požiadavky/problému
      • Šetrenie času pracovníka (agenta) a zákazníka
    • Spokojný pracovník – Spokojný zákazník – Najlepšia referencia
  • 14:45 – 15:15

    Andrej Saxon

    Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

    • Nastavenie kontaktných formulárov na informovanie zákazníka a vyžiadanie súhlasu so spracovaním osobných údajov za účelom spätnej komunikácie
    • Nastavenie procesov na automatické mazanie podnetov zo strany zákazníka
  • 15:15

    Tombola a ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

MARY KAY

mary kay

Tombola

tombola

Popis

Kvalitný zákaznícky servis  = základ spokojnosti zákazníka! Spokojný zákazník = zvýšenie obratu firmy!
Ako správne a profesionálne komunikovať so zákazníkom?
Ako v súlade so zákonom vybaviť reklamácie?
Ako úspešne vymôcť dlh?
Ako si udržať zákazníka?
Ako mať pripravené dáta, aby ste úspešne prešli kontrolou zo SOI, GDPR a Inšpektorátu práce?

Prinášame Vám konferenciu, kde Vám 4 lektorov z praxe ponúkne rady a tipy ku kvalitnému zákazníckemu servisu!

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Vedúcim back officu, vedúcim zákazníckeho oddelenia, vedúcim call centra, ekonomickým vedúcim, vedúcim právneho oddelenia, majiteľom, konateľom, riaditeľom

Lektori

Mgr. Eva Braxatorisová

Mgr. Eva Braxatorisová

Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre, najmä v oblasti práva nehnuteľností, medicínskeho a rodinného práva a práva obchodných spoločností.

Andrej Saxon

Andrej Saxon

Mladý človek so záľubou v informatike a komunikácii. Od roku 2014 pracuje pre spoločnosť Quality Unit, kde sa stará o zákazníkov helpdesk softvéru LiveAgent a affiliate marketing softvéru Post Affiliate Pro. Momentálne zastáva post tímlídra oddelenia Predaja a Customer Success. Vždy chce zákazníkovi priniesť výbornú skúsenosť pri každom kontakte so zákazníckou podporou, motivovať agentov pracujúcich v helpdesku, identifikovať potrebu zákazníka a vyriešiť ju v jeho prospech v čo najkratšom čase.

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič sa od roku 2005 špecializuje na oblasť komerčných call centier, pričom participoval na viac ako 350 projektoch rôzneho typu v piatich krajinách a 10 pobočkách strednej Európy. Spolupracoval napríklad so spoločnosťami ZSE, SkyToll, Home Credit, VÚB banka, Telekom alebo Union poisťovňa. V roku 2017 založil call centrum v spoločnosti Mafra Slovakia, a.s., kde sa mu podarilo úspešne prepojiť mediálny priestor s call centrom. V súčasnosti pôsobí na pozícii Head of Call Center v Bencont Investments, pôsobiacou najmä v oblasti správy pohľadávok.

Martin Musil

Martin Musil

Martin Musil je konateľom a výkonným riaditeľom spoločnosti Intrum Slovakia s.r.o. V máji 2015 bol zvolený za viceprezidenta ASINS (Asociácia slovenských inkasných agentúr). V období rokov 2011 až 2014 pôsobil ako COO zodpovedný za prevádzku a investície skupiny v Ruskej federácii a na Ukrajine. Zároveň zastrešoval 12 regionálnych kancelárii a 3 call centrá s viac ako 450 zamestnancami. Pred pôsobením v zahraničí takmer 10 rokov zastával v spoločnosti EOS KSI Slovensko pozície Head of Collection a Head of Operation. Takisto bol súčasťou medzinárodného tímu zodpovedného za implementáciu nadnárodných IT projektov v rámci EOS group. Martin Musil je absolventom Elektrotechnickej fakulty Slovenskej technickej univerzity.

Časový harmonogram

8:30 – 9:00 | Prezentácia účastníkov

9:00 – 10:00 | Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok

10:00 – 10:15 | Prestávka s občerstvením

10:15 – 11:45 | Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

11:45 – 12:35 | Obed

12:35 – 14:00 | Efektívna, správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

14:00 - 14:45 | Výborný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

14:45 - 15:15 | Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

15:15 | Tombola, ukončenie konferencie

Miesto konania

Apollo Hotel ****

Dulovo nám. 1

821 08 Bratislava

Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel

GPS súradnice

N 48° 09' 00.5'' E 17° 08' 00.2'' ‎

Mapa

Termíny a prihlásenie - Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 19.9.2019
  • Mgr. Eva Braxatorisová, Andrej Saxon, Michal Martinkovič, Martin Musil
  • 149 € + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

LiveAgent

Mediálny partner